Käytiin Allin ja Miksun kanssa Espoon eläinsairaalassa rokotuksilla perjantaina. Molemmille laitettiin nelos + rabies, katotaan nyt sitten jaksetaanko uusia se kennelyskä ensi vuonna vai mennäänkö seuraavan kerran vasta kahden vuoden kuluttua.
Tytöt olivat oikein nätisti, Miksu vähän valitti rabiespiikistä. Alli taas ei edes huomannut että joku pisti, mutta kennelyskä laitettiin nenään, ja siitä Alli ei pitänyt lainkaan. Muuten lääkäritäti tutki nuo ja sanoi että saavat molemmat täydet kympit. Ei huomautettavaa tyttösten kunnossa :)
Itse olin jo aamulla tosi väsynyt ja poissaoleva ja ajatuksissani lähdin maksamatta kotiin, hyvä minä. No eivät olleet edes ehtineet huomata kun jo soitin että tulen ihan kohta takaisin. Hiukan nolotti.

No syy selvisi illalla kun sairastuin ihan kunnolla, oksennustauti. Yök.
Olin sitten niin heikko etten edes päässyt nousemaan sängystä (paitsi kun ryntäsin vessaan). Koiratkin jäivät ilman sekä iltalenkkiä että ruokaa, mutta eivät valittaneet. Sen sijaan tulivat itse ihan viereen nukkumaan, mun ihanat lämpöpatterit kun olin jäätyä peitoista huolimatta. Huhhuh, en kyllä ole aikoihin ollut noin kipeä :(